VEDENÍ ÚČETNICTVÍ  

Nabízíme kompletní vedení účetnictví. Správně vedené účetnictví je základem úspěchu každého, i toho nejmenšího podnikání, a my dobře víme, že úspěch se dá postavit jen na pevných základech.

Ceny již od: 

  • pro FO – 1. 500,- Kč
  • pro PO – 3. 000, – Kč

Veškeré uvedené ceny jsou bez DPH

Dokážeme pomoci i tam, kde již vznikly problémy – nabízíme účetní poradenství i rekonstrukci účetnictví zpětně.

Daňová evidence

  • kompletní zpracování a vedení daňové evidence
  • vedení a zpracování deníku příjmu a výdajů
  • vedení a zpracování pokladní knihy
  • vedení evidence dlouhodobého majetku
  • vedení evidence skladu a skladové hospodářství
  • vedení a zpracování knihy pohledávek a závazků
  • zpracování roční účetní závěrky
  • zpracování DPH, kontrolního hlášení a souhrnného hlášení
  • zpracování daňového přiznání k dani z příjmu
  • zastupování na FÚ při kontrolách a místních šetřeních
  • zpracování statistických výkazů Českého statistického úřadu a České národní banky

Orientační  ceník:

  • OSVČ – neplátce DPH 1. 500,- Kč/měsíc
  • OSVČ – plátce DPH od 2. 000,- Kč/měsíc
  • Zpracování mezd 250,- Kč/osoba

Vedení účetnictví – Podvojné účetnictví

  • kompletní zpracování a vedení účetnictví
  • vedení a zpracování závazků a pohledávek klienta, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle aktuální potřeby
  • pravidelné reporty o stavu účetnictví
  • vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku
  • vedení evidence skladu a skladové hospodářství
  • příprava a zasílání platebních příkazů či platebních vzorů a jiných formulářů
  • vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
  • zpracování vnitřních směrnic a interních postupů účtování
  • zpracování DPH, kontrolního hlášení a souhrnného hlášení
  • zpracování daňového přiznání k dani z příjmu
  • zpracování Rozvahy, Výkazu zisků a ztrát, Cash flow, přílohy k účetní uzávěrce, zprávy o vztazích, a další povinné výkazy
  • sestavení účetní uzávěrky
  • zasílání Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát klienta do Sbírky listin vedené rejstříkovým soudem (zákonná povinnost zastupování na FÚ při kontrolách a místních šetřeních
  • zpracování statistických výkazů Českého statistického úřadu a České národní banky
  • účetní poradenství zpětná rekonstrukce účetnictví

Orientační ceník:

  • PO – neplátce DPH, obrat do 1 mil. Kč 3. 000,- Kč/měsíc
  • PO – plátce DPH, obrat do 2 mil. Kč 6. 000,- Kč/měsíc
  • PO – plátce DPH, obrat nad 2 mil. Kč od 10. 000,- Kč/měsíc
  • Mzdové náklady 250,- Kč/osoba

Zpracování daňových přiznání

Zpracujeme daňové přiznání fyzických i právnických osob.

Orientační ceník:

Přiznání k Dani z příjmů:

  • FO – nepodnikatelé 1. 000,- Kč
  • FO – podnikatelé (v
  • četně přehledů ZP a SP) 2. 000,- Kč
  • PO – malé firmy 5. 000,- Kč
  • PO – velké firmy individuální domluva

Výkazy plátců DPH:

  • Přiznání k DPH 300,- Kč/měsíc
  • Kontrolní hlášení 200,- Kč/měsíc
  • Souhrnné hlášení 200,- Kč/měsíc
  • Žádost o dobrovolnou registraci k DPH 1. 500,- Kč jednorázový poplatek
  • Přiznání k silniční dani: Silniční daň/auto 300,- Kč
  • Přiznání k DzN od 1. 000,- Kč

Daňové poradenství

Spolupráce s daňovou poradkyní – slouží při zpracování a vedení podvojného účetnictví, daňové evidence, sestavování účetních závěrek, při zpracování daňového přiznání a dalších souvisejících činností

  • Cena se řídí dle fakturace daňového poradce

Mzdy a personalistika

  • Zajistíme vedení mzdové agendy, personalistika, zpracování mezd, dohody o provedení práce.
  • Zpracování mezd a související personální poradenství, zpracování výkazů, jednání s úřady a pracovně-právní poradenství, přihlášky/odhlášky zaměstnanců na sociální správě a zdravotních pojišťovnách, roční přehledy a zúčtování daní, příprava platebních příkazů, optimalizace mezd prostřednictvím zaměstnaneckých benefitů.
  • kompletní zpracování mezd a vedení personální agendy
  • zpracování a výpočet měsíční mzdy
  • správu a evidenci mzdových listů a evidenčních listů důchodového pojištění
  • zpracování výplatní pásky a mzdové výplatní listiny včetně vyhotovení příkazů k úhradě
  • vypracování pracovních smluv, dohod o provedení práce nebo o pracovní činnosti
  • vypracování náplně práce pro zaměstnance
  • přihlášení pracovníků ke zdravotnímu a sociálnímu pojištění
  • odvody sociálního a zdravotního pojištění včetně zasílání měsíčních mzdových přehledů
  • výpočet srážek daní
  • zpracování přehledů pro úřad práce
  • mzdový audit
  • provedení ročního zúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti pro zaměstnance
  • vypracování potvrzení o zdanitelných příjmech pro zaměstnance
  • výpočet zákonného pojištění z hrubých mezd za zaměstnance
  • zastupování na FÚ, OSSZ a zdravotních pojišťovnách a spolupráce při kontrolách
  • vyplnění žádostí o dávky, úvěry a jiné
  • zpracování podkladů při pracovním úrazezpracování statistických výkazů Českého statistického úřadu
  • odborný dohled na mzdovou agendu a průběžné konzultace

Zajišťujeme také služby spojené s cizinci, kteří mají pracovní povolení:

  • Přihlášky a odhlášky z ÚP Přihlášky a odhlášky na ZP a SP Evidence cizinců
  • Měsíční zpracování mezd

Ceny jsou individuální dle rozsahu práce
Pracujeme v účetním systému POHODA

Všichni naši zaměstnanci mají mnohaleté zkušenosti se správou nemovitostí a účetnictvím. Pracujeme často i pro zahraniční firmy a máme vynikající jazykové znalosti.